090416

Hejsan vänner!

Nu är jag hemma i Sverige igen, ganska tråkigt men ändå skönt! Underbart att sova gottit i sin egen säng... hihi
Vi har haft strålande sol hela veckan och varmt, kunde inte vart bättre... Så brännan inför sommaren är grundad.. =p

Nu är det full rulle tillbaka i verkligheten, crazy! Skola i dag mellan 12.30 och 17.00 sen eventuellt en liten undersökningsgrupp riggad av Evelina... :)

Fredagen och lördagen består av jobb 12 - 18 i morgon och 9 - 18 på lördag! Sen på söndag är jag ledig och då bör jag tvätta upp all tvätt från resan,... :) På måndag ger vi oss ut på 5 veckor praktik... Härligt! :)

Nu ska jag ta tag i mitt liv och duscha och sen handling!

Ingen ordning på bloggandet i solen, hoppas jag skärper mig nu när jag är hemma... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0