090417

Hejsan hoppsan falleralleraaaaa
Skönt att komma hem till Sverige igen när det är sol här med :) Hade det regnat hade jag funderat på att åka iväg igen ;)
I dag står jobb på schemat 12.00 - 18.00!  Dream team i dag som Frida sa... :) hihi
Kvällen ska spenderas med Nadja och kära lilla Linda! Ska bli super mys.... Och resten av helgen är det organisering av tvättberg och städning som ska göras... Hoppas solen håller sig framme så man kan hinna med lite solande med... hihi
Solen ger mycket energi!

Kära Mathilda har åkt hem till Jönköping för helgen och jag hoppas du tar det lugnt gumman ♥
Så ses vi på tisdag hoppas jag om det inte har hänt något... :)

Nu ska jag yra vidare innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0