Frånvarande

Jag kände det på mig att jag skulle bli lite frånvarande när jag gav mig ut på praktik...Men nu ska jag skriva några rader... I måndags va första dagen, skoj att en del barn kände igen mig =) Mys! De är sååå goa.. Men efter en dag är man helt slut! Alltså praktik måndag 7.45 - 14.45 sen direkt hem, byta om och cykla ner till jobb och jobba 16 - 21..

Sen begav jag mig hem till Frida och Niklas där jag sov för vi skulle åka 7.10 till Borås i går... Tidigt, men intressant föreläsning..
Sen släppte Linda av mig och Frida hemma hos hemme och vi spelade lite Wii Fit och sen kom syster och hämtade oss och vi åkte hem tillmig.. Sen kom Angelica och vi 3 mös med film och tacos.. Tack tjejer för en myskväll ♥
Frida sov över här och vi hade följe till praktiken i morse... =) mys!

Dagen i dag har vart intensiv men kul! Simhallen med barnen på förmiddagen och sen har vi lekt och spelat spel!
Har fått en släng av förkylning, men den fösvinner nog snart hoppas jag!

Nu ska jag soooova! En lång dag i morgon med :)

Love

Kommentarer
Postat av: angi

Tack ajälv.Jag hade AS KUL ! Nästa gång kör vi hos mig :)O en tjejfilm på det med :) Pussis

2009-04-24 @ 16:09:33
URL: http://aglca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0