Rensa avlopp

Jäklars vilken dag jag haft... Rolig givetvis ;) Det hela började med att Veronica skulle komma och hämta mig och vi skulle åka ner till träningen.. Hon kom aldrig! Bilen hennes krånglade och jag hann inte ner till träningen innan den började ändå... Strunt samma tänkte jag och körde igång med att tvätta mina fönster och städa rummet.. Tog även tag i att rensa duschavloppet! Äckligt som fan med alla tvål och schampoo rester... Blääää!
Sen fick jag väl inte ihop avloppet när jag gjort rent det, så jag gav upp för stunden och gick och satte mig med Nadja och Martin på Nadjas balkong hur gott som helst! Då ringer Fridahjärtat på Nadjas mobil och ber att få prata med mig! Det är kaos på jobbet och jag springer in till mig drar på mig kläder och cyklar som en dåre ner till TG och kör igång.... Jisses va mycket folk!!! Men skoj är det! Lite extra cash i dag med ;)

Nu har jag precis städat upp efter min städning här hemma, sprang ju ifrån allt ;)
Kvällen är obestämd så vi får se vad som händer!



Kommentarer
Postat av: Nadja

puss puss!

2009-04-05 @ 02:15:57
URL: http://ennadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0