Repat mig

Måndag och man brukar vara seg, men jag fick nog min beskärda del av segis i går.. hahah va sliten jag var... Det kostar att ligga på topp! Lördagen va rolig, jag och Veronica yrade riktigt mycket inne på Mårtensson i Hstad :) Klockrent!
Fast man fick ju sona lite i går, men men ;) I dag är jag mig själv igen hehe
Dagen har bestått av praktik 7.45-14.45 roligt att vara tillbaka... eftermiddagen bestod mest av planeringstid och möte med arbetslaget.. helt ok!

I kväll blir det en tidig kväll för min del hoppas jag! Är nog ganska trött.. Ska strax iväg och handla med Nadja och sen ska jag laga lasange... :) Mumma!

Åååå förresten välkomnar jag Frida tillbaka till bloggvärlden :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Me too!

2009-04-27 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0