Ingen ordning på någonting

Nä det är det verkligen inte, mina lediga stunder ligger jag bara på stranden och har det gott.. Annars jobbar jag för att tjäna ihop lite pengar... Det behövs ju med..
Fast jag klagar ju inte direkt, man får passa på när solen äntligen är här, det ska tydligen bli regn nästa vecka!!!??

Nu ska man strax ner i värmen på TG och jobba till 20.00.. Nadja och Frida ska nog ner till Harrys sen och sätta sig och jag kanske är sugen på det med... Tåls att tänka på.. Helgen blir lugn, lördagen helt öppen.. Någon som har något förslag, sen är det jobb söndag!

Om exakt en vecka är det dags för mig och Fridahjärtat  att gå på Ledin! Åhhh det är sommar, det blir först lite rosévin och plockmat och sen ska det sjungas med i alla låtarna! Underbart mys med min allra bästa vän! ♥

Nu: JOBB!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du är sugen! Det kommer att bli kanon ikväll! kram

2009-07-03 @ 11:59:43
URL: http://ennadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0