...Nu kör vi...

i dag smäller det!! Jag och min bästa vän ska gå på Ledin och rocka haha... Det ska bli så mys, trots vädret är emot oss just nu så kommer vi ha en underbart mysig kväll! ♥ Jag ska ner och hämta Frida efter jobbet och då beger vi oss till systemet för att ladda upp lite gott att dricka, efter den Kvantum och handla kex, ost och frukt.. Sen hem hit och lyssna på Ledin och ladda sångrösten ;) Kan det bli mer sommar? Näe jag tror inte det faktiskt....

I kväll är det


       OCH   


Hoppas vi ses där!

Kommentarer
Postat av: Henke

SV: ja du det är nog det minsta problemet. hihi!

här snackar vi ny drog... blogg-abstinens! :)



Hoppas ni hade skoj på Ledin?!

2009-07-10 @ 11:58:10
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0