R.I.P



Michael Jackson  1958 - 2009

Jag har precis suttit och tittat på minnesstunden för ' The King of Pop ', det var inte många minuter som jag inte grät.. Jag tycker det är fruktansvärt att världen har förlorat en artist utöver det vanliga, all hans musik är jag uppvuxen med och låtarna har alla en betydelse som är värd att tänka på.. Stunden var verkligen rörande, men som kommentatorerna sa: Om Michael hade fått höra en bråkdel av allas hyllningar när han levde, så hade det nog gjort hans liv lite enklare och han hade kanske fortfarande levt?

Varför är det alltid så? Att många av våra stora ikoner blir inte så hyllade som när de går bort? Ta till exempel Elvis, Prinsessan Diana och John Lennon, deras liv och vad de åstadkommit under sin livstid lyftes efter deras död.

Världen har förlorat en oerhört skicklig artist och människa som gjorde mycket för olika organisationer, han kommer alltid att finnas i mitt hjärta - en av mina stora idoler - en legend!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0