...Alltså....

Att det kan vara så gott att ligga på stranden, det är ju konstigt.. Som Karro sa: Man ligger bara här på en handduk och ligger och blundar upp mot solen.. Men det är det som gör det, jag lever för sommaren och nu så är den snart borta.... =( Exakt ett halvår kvar till julafton, jisses! Usch nä nu får man leva för dagen och inte tänka så långt fram... Då blir man bara deppig..

Nu väntar duschen och sen cykla till jobb, där jag får jobba med Frida ett par timmar innan hon går hem och jag fortsätter jobba... 16 - 23 är tiden, sen hem och sooova!

I morgon blir det beachen en stund för mig innan jag ska följa med Frida till tandläkaren, sen får det bli en sväng på stan för att se om man hittar något fint =)

3 dagar kvar, nedräkningen fortsätter... Halmstad kommer inte ana vad som väntar! haha


Kommentarer
Postat av: Henke

se de positivt, solen & värmen e här! =)

ha de gött på beachen! kram

2009-06-25 @ 11:21:43
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0