Haft en liten paus

Har hänt en del sen sist... Jag har fått träffa lille Noah, underbaraste unge som finns på den här jorden.... ♥
Självklart fick jag träffa Mathilda med... Du är bäst gumman... ♥
                            

Sen har det vart Recordiafest... Vi spelade in en låt och sen va det jävlar i mig party!

                                                               

                                                                

Några av korten iaf :) TACK brudar för en super rolig dag/kväll!

Nu ska jag strax ner till skolan för sista examinationen sen är det sommarlov förutom att ett arbete ska in nästa onsdag.... Vi skjuter på problemet ;) haha

Love Sandii

Kommentarer
Postat av: frida

wiiie :D äntligen fick du la tummen ur rövva ;) i love you <3

2009-06-04 @ 09:30:46
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Henke

nå... får man höra låten nu då!? :)

2009-06-04 @ 12:39:46
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0