090320

Åhhh ännu en underbar dag! 

I dag är det skolan en stund som gäller, sen tydligen glass med Frida & Mathilda.. ♥ mys!
I går var det en härlig dag, jag var knappt hemma.. Jag och Karro startade dagen med en promenad på 45 minuter i solen, skönt! Efter det kom syster hem en sväng och vi yrade lite innan jag körde hem henne och begav mig till Frida för att äta lunch. Sen raka vägen till veterinären med Roger, hon fick medicin så vi får hoppas att hon repar sig :)

Eftermiddagen spenderade en stund med Frida innan hon skulle börja jobba och sen hämtade jag upp syster och vi umgicks en stund i solen..Blev äve en skrattfylld kvällspromenad med Frida :)

Bjuder på lite bilder

 


                                

Väldigt seriösa bilder.... haha

Love


Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHA VAD HÄNDER LIXOM! love u girly

2009-03-20 @ 09:27:35
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ni är galna! :P

2009-03-20 @ 12:22:52
URL: http://ennadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0