090322

Hej!

Känns som klockan är 16 eller 17.00 någonting... Helt galet! fast skönt! I morse va jag ute på en lååång promenad innan frukost... Lite kallt vid havet, men gott att ha kommit ut.. Jag skulle ju behöva städa mitt rum, men har inte riktigt fått tummen ur ännu... ;) Får se om det blir i dag... Varför är det så att man alltid skjuter upp sådana saker till den dagen då man verkligen behöver plugga eller göra något annat viktigt? =p haha

I går va det en väldigt lugn kväll, vi kollade Robinson och en film som Nadja hade hyrt... Den va väl sådär kan man säga ;) haha rätt sjuk!

Nu ska jag nog värma mig lite mat kanske....

Förresten.. på tisdag & onsdag ska jag provjobba på ett ställe... så vi får se om jag ska hänga där i sommar eller med min gamlingar :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0