Fredagen den 13:e

Ja det är det för andra(?) gången i år va? Jag har inte haft någon otur än så länge.. ;) Är lite skrockfull av mig.. hehe

Det har vart en lång dag i dag.. Skolan gick fin fint, men seminarieledaren.. för h*lvete rent ut sagt.. ja ja det behöver inte ta mer energi av mig.. :)
Sen hem till F&N en snabbis och kollade till Roggan innan träning.. Herre va skönt de va att få träna.. Nu har jag landat efter att ha lagat mat till i morgon och söndag då jag ska JOBBA!!! =)
Ska bli riktigt roligt, hoppas jag jobbar med någon rolig :)

Snart Let's dance och sen.... natti natti..

Hörs nog mer i morgon!

Love

Kommentarer
Postat av: frida

tusentack för du städat åt oss + tack för de söta tulpanerna! love you <3

2009-03-14 @ 10:38:21
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Netha

Det va inte många som tyckte om seminariet i fredags =P

2009-03-14 @ 15:04:39
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0