Gladare än på länge!

Jag är sjukt glad nu för tiden...I dag bokstavligttalat studsade jag upp ur sängen halv 7 och begav mig ut på en lååång promenad, sen lagade jag middag till jobbet :) Nu sitter jag och äter frukost! Gottit....

Klockan 11.00 är det dags att befinna sig på arbetet igen, fun fun! Därefter kör jag ett Cardio moves pass och sen är det solning med Frida som gäller.... :)

Längtar till i morgon! Då är det en heeeeldag med en av mina favoriter :D

Ha en underbart bra dag!
Lite bilder från min morgonpromenad

                




Love

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul att du fick jobbet! Vi verkar inte ses hemma denna veckan heller... Det är något som saknas i min tillvaro just nu... kram

2009-03-25 @ 17:41:29
URL: http://ennadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0