Gosh!!

Jäklars va dålig jag e på att uppdatera då... Känns som det är full rulle hela tiden, fast ändå inte... Yr som vanligt ;)

I dag har jag och Thorsten ;) vart i skolan och fixat det vi behövde ändra på vår undersökningsplan så nu ska vi bara skicka in skiten på fredag :) wiiihooo!

Efter skolan gick vi och köpte glass och satte oss på kyrkomuren och hade det gott i solen ett tag.. Skönt, men lite kallt ute.. I kväll skulle jag haft träning, men fasen jag avbokade.. Va ju ändå ute en runda i morse och det blir kanske en till senare :)

Veckan är fullspäckad:

Tisdag: Provjobba 11.00 - 16.00
Onsdag: Provjobba 11.00 - 16.00
Torsdag: Klippning & färgning 08.45, sen rätt till Gkås med Frida! På kvällen behöver jag koka soppan till mitt lilla kalas på fredagen.
Fredag: Yra med Malle & Veronica eventuellt, IKEA eller Kungsmässan (vi får se) ;) Lite kalas på kvällen tillsammans med min lilla släkt!
Lördag: My birthday!!! Det ska banne mig firas!!
Söndag: Slappdag med lite mys frukost/lunch på ett café!? :)

Där har ni min vecka ;) Häääärligt!!

Kommentarer
Postat av: angi

Sötnos ! Men jag torr på bajset på ryggen ja =) hahahaha ! Nästa helg då jävlar ska det blir skojigheter . LÄNGTAR ! Wiiiieeee. kiss kalsong !

2009-03-23 @ 17:51:52
URL: http://aglca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0