Gucci

I dag har vi besök här i vår korridor, vi har Gucci här! :) En hund, golden retriver....
Så snart blir det nog en prommis för mig, Jossan, Janna och Gucci!

Dagen i dag blir nog lugn! I eftermiddag/kväll kommer Frida och Niklas med nyckel till deras lägenhet! För det är nämligen där jag ska bo i en hel vecka då de åker till Lanzarote och gottar sig!
Jag ska vara kattvakt åt Roger! :) Mys så helt ensam blir man ju inte i lägenheten :)


Hörs sen

Love

Update: 10.50
Blir en lång prommis för mig och Jossan bara sen min goda köttfärslimpa till lunch :)

Solen skiner-----Vår!

Kommentarer
Postat av: frida

ååh vem är guccis matte då? :) love.

2009-03-05 @ 11:05:46
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0