I need help

Jag är väldigt kluven.. Har funderat på att klippa av mig mitt hår.. Men jag kan inte bestämma mig... Och inte nog med det jag tänkte ändra hårfärg också..

Nuvarande frisyr/hårfärg:                                                                                   
           

Blivande frisyr?                                                                                                                          















Blivande hårfärg?
    (eventuellt lite mer mörka slingor)




Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: frida

KLIPP DEJ, KLIPP DEJ!! ;D

2009-03-04 @ 10:17:18
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tycker du är grymmefin i det du har nu =) Men den där pagen ser inte dum ut den heller, och blond, somrigr och fint! Tror du blir fin i vad du än gör, för du har då slltid vart fin i ditt hår!

2009-03-05 @ 10:38:47
URL: http://minmorot.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hitta hit :)

Ooh klippa dej låter spännande :P

Jag tycker du ska klippa av dej, pagen e skitsnygg !

O lite ljusare i håret till sommaren.. :)

Fast o andra sidan är du en 10 poängare i det du har nu så gör det som känns bäst ! Puss

2009-03-05 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0