Mittwoch (stavning) ;)

Hej finingar!!!
Wiii vilket bra sidan jag vaknade på i dag... Det är VÅR ute!! ♥ Hela kroppen spritter av glädje..
I dag blir de vårjacka garanterat! :D

I går va det en myskväll med Frida & Angi för hade vi följe från Frida till Angelica sen va det ut i löparspåret vilket kanske gick lite si och så med löpningen men det blev en lååång, skön och blåsig powerwalk istället.. :) Inom Kvantum och andlade gottit till sallad sen hem och festade med sallad och "Den rätte för Rosing"... (Hugo är ju bjuden till min födelsedag och det blir laxplanka..) haha

I dag blir en mysförmiddag med Frida, vi ska kolla stan och äta en god lunch sen blir det skolan en liten sväng när Mathildisen kommer från praktiken..

I kväll är det trääääning! Skönt!!

Nu ska jag äta frukost :)
Hoppas ni har en lika bra start på dagen som jag...

Love

Kommentarer
Postat av: Netha

Ha en skön dag i solen! =)

2009-03-18 @ 11:21:32
URL: http://neeeta87.blogg.se/
Postat av: Henke

tack!

o välkommen tillbaka i bloggvärlden! :)

2009-03-18 @ 15:24:27
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/
Postat av: mathilda

Du har stavat korrekt gumman;) haha

2009-03-18 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0