Mumsfillibabba!



Kolla kolla min goda mat jag ska äta i morgon :)
Mums!

Nu precis när jag satt och skulle blogga så ringde Fridahjärtat från Lanzarote. De hade 28grader i dag, så fråga hon hur vädret var här hemma. Riktigt oväder sa jag och då skratta hon, men det är de värda! :)
I går hade det tydligen blåst som tusan och de hade fått gå med jeans på, men tur vädret vände. Hoppas det gör det här med så vi kan få åtminstonde uppehåll i morgon!

Jag & sis fick tummen ur och promenerade innan i ösregnet och blåsten, när jag kom hem sen så va det bara att slänga av sig allt och hänga på torkning. Usch och fy, en promenaden behövdes! :)

Ikväll är det Beck "Den svaga länken" tror jag den hette och sen Sanningens ögonblick och det måste man väl se lite på :)


xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0