Nytt för dagen

Nu har jag precis kommit hem från G-kås, vart där med mamma & syster super mys..
Fick köpt mig 2 tröjor, kommer bli snyggt till jeans och pumps längre fram :)

Var hemma hos Fridahjärtat innan och köpte med semlor och chokladkakor (frida va sugen på choklad) ;)
Angelica va där med och vi satt och snacka massa skit, super mys!

Bjuder på lite bilder
                                                           
                                                                             
 
                    Svårt att fånga dem på bild ;)                                                  Välkommen till landet



                                                                       

                                                                    Mjau! Som Frida skulle säga!


Nu ska jag landa i soffan en stund...
Hörs kanske senare!

Love

Kommentarer
Postat av: angi

jag igen ! Tshirten med heidiKlum finns även på www.theacademyweb.com . Såg att den ej fanns kvar på colorez i lagret ännu. :)

2009-03-04 @ 19:19:55
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Sofia

damn vilka snygga tröjor!

2009-03-05 @ 08:54:34
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0