Puh!

Hej på er!!
Nu har jag suttit en stund med vår undersökningsplan inför vårt examensarbete nästa termin.. Shit pommesfrites, vilket jobb det är.. Det är ju mer jobb med det här än med själva exarbetet verkar det som... Men vi ska väl få ordning på det här med tillslut!

När jag kom hem från skolan vid halv tre så tog jag mig en god kopp kaffe, sen bar det av på en promenad då jag skippade träningen pga. skolarbete. Sen en sväng om affären för lite grejer och nu äntligen ska jag äta lite mat och dimpa ner i soffan! :) Ingen vila, ingen ro... haha

I morgon är det skoltajm igen.. Sen träning direkt efter.. Skönt!

Peace friends! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, de va jätte bra de du skrivit! Mys i soffan nu och sov gott sen, så tar vi nya tag imorgon! Puss

2009-03-09 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0