Segis Sandra

Heeeej alla finingar!
Hur mår ni? Jag mår stråååålande... Det är solsken ute! Det gillar vi....
I går var det jobb för hela slanten så jag orkade faktiskt inte blogga... Så kan det gå när klockan ringer 05.30... hehe
Iallafall så hade vi Melodifestivalsmys här hemma i går, riktigt nice med cirka elva glada människor... =)
TUR inte Caroline af Ugglas vann alltså.... Malena var väl helt okej, men jag höll på H.E.A.T!!! Fasiken också..
När mello va slut såvar det party för de som skulle ut och mitt älskade Fridahjärta kom hit så jag fick kramas lite med henne nu när hon vart bortrest en vecka, den brunisen... Love you! ♥

I dag är det också jobb som gäller 13.00 - 21.30 så jag missar början på Beck, men min partner in crime Nadja ska få berätta början.. Jag ska springa hem från jobb :)

Och Jenny jag lägger till dig i min länklista ;)


Bjuder på en bild från melodifestivalpiffiga längan




Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att du inte har så långt hem =)

2009-03-15 @ 11:17:27
Postat av: frida

ååååh har saknat dej med babe! myspys! <3

2009-03-15 @ 11:21:23
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha var de för att jag la dig i min=) Ha de så skoj på jobbet=)

2009-03-15 @ 12:57:11
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0