Vart är våren?

Godmorgon!!

Vaknade i dag och var riktigt sugen på att gå ut och gå en lång runda. Hade väl föreställt mig klarblå himmel och strålande sol.. Men vad fick jag? Snöblandat regn och blåst!! Fy tusan...
Vart är den efterlängtade våren? Jag vill ha den hit.. Hoppas den kommer snart..

Nu på morgonen har jag haft en soft morgon med frukost och kaffe.. Efter lunch är det tänkt att jag ska ner till stan och fika med Malle & Veronica.. Hoppas jag inte blåser bort på vägen bara ;)

Nä nu tänkte jag slänga mig i soffan och slappa vidare ett tag.. Det är ju trots allt söndag!

Ha en toppen dag så hörs vi sen!!

Love


Update 11.06
Blir ingen fika.. Så jag blir hemma med Roger i dag :) Kan undra om man ska fortsätta att tillbringa tid i soffan eller hoppa in i duschen... Svårt val... Soffan it is!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0