Ännu en dag är snart över

Hej vänner!

Konstigt väder i dag får jag säga, jag gillar eftermiddagen med strålande sol och blåsigt jämfört med förmiddagen... Förbaskade regn! Jag började 06.30 i morse, väldigt tidigt men jag slutade 14.00 så det fungerade... I morgon blir det 7.30 - 15.00 sen ska jag vara med på ett föräldramöte mellan 18.00-19.00.. Ska blir väldigt intressant tycker jag!
I dag var vi i simhallen med barnen, fullt ös som vanligt! De är för söta..
Jag slockande på tre röda när jag la mig i soffan innan och nu har jag fått mat i magen :)
Kvällen blir lugn och jag ska somna i tid i dag.. Jag behöver nog det!




Kommentarer
Postat av: Henke

aaah... ja då e jag med... bra man läser HELA texten innan man kommenterar. :) skyller på att jag va trött! hehe!



håller me du om vädret... nu får de vända o bli helt fina dagar igen!

2009-05-07 @ 10:29:35
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag saknar dej oxå! Det är lite tomt här faktiskt... En evig tystnad (eller iaf till tre när brorsan kommer hem från skolan) kram

2009-05-07 @ 12:44:37
URL: http://ennadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0