Björnen sover

Jag gick i ide ett par dagar ;) Var ganska slut efter sista dagen på praktiken i onsdagsoch sn des har jag försökt vila upp mig lite... :) Går kanon förutom en lite enveten förkylning som hoppat på mig.. Men vad gör det!
I går var vi på Anneberg, jag , syrran, Jennie och lilla Lilly.. Vi kollade på "pappa" Ulf när han körde, de va duktiga... :D
Sen åkte jag och syster till 3 toppar och köpte glass, mumma!

I dag blir det en fika med Veronica och Malle stax, sen måste jag handla och vila mig lite inför nattens jobb... :) See ya at TG :D

Ha en underbar klämdag

Kommentarer
Postat av: Henke

åååh va gött, tre toppar! :)

klart det går från en cd juh... bara att rippa den till mp3, sen in på sidan. klart! ler

ha nu en riktigt go helg!

2009-05-22 @ 19:22:32
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0