Frille frisk

Snart är jag frisk från min jobbiga förkylning.. Den är inte alls omtyckt.. Jobb i går gick fin fint, inte så många som ville ha natta mat... :D Dagen i dag har vart super mysig, jag Veronica & Malle luncha/åt frukost på Blå dörren sen begav vi oss ut på lite klänning jakt.. Tyvärr hittade vi inga... Vi får fortsätta vår spaning en annan dag.. Vi satte oss vid torget och snackade skit, sen kom Vicke med och vi strosa ner till Gallerian och Espresso House för lite kaffe.. Socitétsparken fick sig ett besök av oss SIV:are med... ;)
I kväll har jag inte gjort mycket, jag Nadja och Frida skulle kolllat film, men Nadja gick och la sig och Frida gjorde Fridahjärtat mfl sällskap på Cheer&Beers så jag har haft en egenkväll.... Ganska skönt, men man blir lätt rastlös!

Ja ja nog snackat.. Upp ska man i tid i morgon!
Sov gott alla godingar!


Ps. Någon som har förslag på internetsidor som säljer klänningar? Ds


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag somnade kl 10!!! När hände det sist lixom! är utvilad nu iaf. =)

2009-05-24 @ 07:43:27
URL: http://ennadja.blogg.se/
Postat av: frida

hihiihih godiiiing :D

2009-05-24 @ 17:04:27
URL: http://fraajda87,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0