JAAAAAAA!

Äntligen kom jag iväg och tränade... Body Balance var det på schemat i dag... Det var riktigt jobbigt, med en skön avslappning i slutet... Kommer jag nog gå på fler gånger.. Men känner att jag kommer att ha träningvärk i morgon, men det är bara skönt! :D hehe

Praktik i dag ja sen var jag väldigt effektiv jag lagade mat och handlade innan träningen så nu kan jag bara ta det lugnt :D
Kvällsmat nu, knäckebröd med kaviar är min favorit!!! hehe Messmör är dock inte långt efter....Mumma

Nu ska jag äta klart!


Kommentarer
Postat av: nadja

haha jag tror allt att messmöret ligger på topp egentligen... eller har det varit en överkonsumention? ;)

2009-05-14 @ 18:41:54
Postat av: Henke

gott att DU kom iväg o tränade, de gjorde ju inte en annan... :/ ler kaviar... mumma! kram

2009-05-14 @ 19:40:07
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0