Min helg

Min helg har varit toppen, den har gått sjukt fort men det är nog för att det vart en "kort" helg :) I fredags efter praktiken däckade jag i soffan någon timma sen bar det av till Jennie och Lilly med syster... Den lilla godingen var väldigt mammig när vi kom, men när jag fick skojat lite med henne så hade vi super skoj :) Det blev så ska det låta och lite tjöt sen bar det av hemåt för mig och syster..  Jag somnade nästan direkt.. 
En bild på godingen Lilly


Lördagen startade med jobb mellan 10.30 och 14.00.. Skulle egentligen inte jobbat, men snäll som man är så ställer man upp lite iaf ;) Efter det va det lunch med Madde ♥ på blå dörren.. Nu är hon hemma över sommaren :D wie! Roligt att se henne igen.. Sedan hem och duscha sen kom Nadja och hämtade mig och vi åkte till Willys och handlade inför maten på kvällen :) Sen körde vi ut till Veddige för Nadja bor ju hos sina föräldrar den här veckan när de är i Turkiet! Vi hyrde två filmer och åt gott... Hann med lite spex påväg till "Frendo" för att hyra film ;)


Söndagen har också vart fullbokad... Jag och Nadja gick upp vid 9.00 och åt god frukost till nyhetsmorgon, sen körde hon hem mig... Vi satt och snackade i köket med Frida, Martin och Dan ett tag sen cyklade jag till syster och hämtade upp henne och vi åkte ut till farmor och pappa va där.. Det blev god mat och lite kaffe på de... I kväll har jag och Frida varit ute och sprungit!!! Håll i hatten äntligen fick jag tummen ur röven!

Nu blir det film med Frida sen sängen för en ny vecka väntar! :D




Kommentarer
Postat av: Henke

bus på lekplatsen såg skoj ut. :) hälsa madde...



Kollat in Gratis5.se än? funkar bättre än dom andra.



Du får 5 poäng för varje medlem som registerar sig och anger dig som värvande. Om någon registerar sig via dig får dem 25 poäng extra! - http://www.gratis5.se/user/register/hoppelajnen



tjing!

2009-05-10 @ 22:22:11
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0