Sandra is back

Efter en liten paus är jag tillbaka... Jag hade sjukt mycket med praktik och jobb förra veckan.. I helgen har jag också haft att göra.. ;) Slappat och så blev det en liten fest.. hehe.. En kväll som skulle bli lugn med lite cider och chill men som slutade i riktig fest... Det va trevligt, men krogen är överskattad... Det blev ett jobbigt slut på kvällen, jag förstår inte hur vuxet folk kan bete sig som barnrumpor! Men men nog om det!
I dag är det måndag och nya tag, praktik i dag sen blev det prommis med Karro och sedan har jag yrat här hemma med lite sysslor.. Nu sitter jag i sängen och ska försöka somna i tid så man kommer upp när man ska i morgon..
Wihooo cred till mig som gjort min mentorsträffskomplettering innan med... Ordbajs ála Sandra :)
Nu är det bara hemtentan som skall börjas på, eventuellt onsdag...
Veckan blir lugn med praktik och faktiskt inget jobb, skönt! På onsdag drar Nadja till Veddige och stannar en vecka... Gosh! Hur ska jag klara mig, kommer hänga på Frida istället... hahaha..

Jag bjuder på lite bilder från olika tillfällen













Kommentarer
Postat av: Bea

måste baa säga att du är så söt gumman på dina kort:P jag hoppas allt är bra! pusskram på dej!

2009-05-08 @ 10:28:11
URL: http://honbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0