The weekend

Nu var den här helgen över och den har bara bestått av jobb, jobb och åter jobb... :) Pengarna som kommer in på kontot är inte fel. I fredags tog jag det väldigt lugnt efter praktiken och lördagen upp tidigt för att vara på jobb 8.00.. Det var en lång dag till 18.00, men det gick fort :) Lördagskvällen blev hos mamma och Uffe, men där stannade jag inte länge då jag blev dödstrött så jag cyklade hem och la mig.. Då ringde Nadja och ville att jag skulle hmta dem i Sällstorp, självklart! Däckade direkt när jag kom hem... Upp til jobb i dag 10.00 började vi.. Ingenting att göra.. *suck* Så jag var hemma lite tidigare än förväntat.. Skönt det!

Nu slappar jag till Gossip girl (där har jag missat en del) hehe
Sen sängen och i morgon praktik igen.. Underbart med en kort vecka!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Henke

ha en go vecka! :)

2009-05-19 @ 11:59:11
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0