Tji på dig Nadja

Nu bloggar jag :p haha

Solen skiner i dag med... Skönt efter ett par regniga och tråkiga dagar.. Tisdag i dag, jag väntar på att höra av mina intervjuobjekt inför examensarbetet.. Ska snart ringa igen för hon var på rast.. Hoppas jag får komma i morgon så jag kan sammanställa dem innan veckan är slut..

I lördags va det inflyttningspartaj hos Dannyboy, det va skoj... Oscars va ju sådär som vanligt, ska sluta gå ut helt enkelt.. haha.. fast som vissa säger: det blir vad man gör det till..

I går fick jag och samboCarro ett ryck och skulle lära oss teckenspråk så vi satt framför datorn och lärde oss några ord.. haha kul va det iaf!


Todelooooo
Ha en fin dag ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha bra jobbat :P

2009-11-18 @ 09:14:29
URL: http://ennadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0